הכירו את אתרי הקניות הבינלאומיים האהובים ביותר ע"י הישראלים

כאשר משלוח מחו"ל הופך לסטנדרט עבור רוב הצרכנים, נותר רק לגלות מהם האתרים שישראלים לא יכולים לוותר עליהם ומאיזו סיבה. הכינו את האשראי, הקליקו על העכבר ובואו נצא לדרך

היכולת להזמין משלוח מהיר מחו"ל וליהנות ממחירים אטרקטיביים בלי לצאת מהבית, הפכה את אתרי הקניות ברשת האינטרנט, לבחירה המועדפת על ישראלים רבים. כאלה שמעדיפים להזמין משלוח מחו"ל לא רק עבור בגדים אלא גם כשמדובר במוצרי קוסמטיקה, אלקטרוניקה, פריטים לבית, אביזרי נוי ועוד. אילו אתרים בינלאומיים הם הבחירה המומלצת של צרכנים מישראל, ומה הופך אותם להצלחה גדולה כל כך? אספנו כמה מהבולטים ביותר.

אתרי קניות אונליין
אלו אתרי הקניות השווים
  1. iHerb – אייהרב הוא אתר אמריקאי שמשמש בתור "קניון" וירטואלי לחובבי מוצרי טיפוח, מוצרי קוסמטיקה, תוספי תזונה ומוצרים לתינוקות, ומציע על כל אחד מהם מחירים משתלמים במיוחד. נוסף ליכולת לגלות שלל מוצרים חדשים בקטגוריות שהזכרנו, הרכישה דרך אייהרב היא גם מאוד חסכונית. הסיבה לכך קשורה לעובדה שמחירי היבואנים על המוצרים הללו הם לעתים גבוהים משמעותית ממחיריהם בחו"ל. 

אם אתם זקוקים למוצר כלשהו בדחיפות, מומלץ לבחור באופציה של משלוח מהיר. קחו בחשבון שבדומה לכל אתר אחר, גם כאן רכישה בעלות של 75 דולרים או יותר, עלולה לחייב תהליך שחרור מהמכס עם נחיתת החבילה בארץ.

  1. אסוס – נחתנו ב"קניון" וירטואלי נוסף, כאשר הפעם הדגש הוא על בגדים. אסוס הוא אתר בריטי ותיק שמציע לגולשים שילוב בין בגדי המותג לבין רשימה של מאות מותגים וחברות. טווח המחירים של אסוס הוא רחב מאוד, כך שניתן למצוא בה פריטים יוקרתיים אך גם בגדים ללבוש יומיומי בעלות נמוכה. מפעם לפעם תמצאו באתר הנחות שוות, כך שכדאי לבחון היטב את הקטגוריות הרלוונטיות. אל תשכחו לשים ביציאה את הקוד IL17, שמקנה לכם 17% הנחה על כל קנייה מעל 75 דולרים.
  1. Shein – שיין הסיני הוא פתרון אטרקטיבי נוסף לחובבי אופנה, והוא מציע מגוון פריטי לבוש ואביזרים לנשים, גברים וילדים. מומלץ לקרוא את הביקורות כדי לקבל סיוע בכל מה שקשור למידות ואיכות הבגד. כמו כן, שווה מאוד לבחון את הקטגוריות הנוספות של האתר. תוכלו למצוא בהן נעליים ואביזרים, מוצרי טיפוח לשיער, מוצרים לאמבטיה, אביזרים למסיבות, והשיא בעינינו – קטגוריה שלמה של אביזרים ומשחקים לחיות המחמד. 

מכיוון שבישראל הפריטים הללו יכולים לעלות לא מעט, אם יש לכם חיות מחמד אל תוותרו על הקטגוריה הזו. ואגב, למרות שמדובר באתר סיני, במקרים רבים תוכלו לקבל את הפריטים עם משלוח מהיר. 

  1. The Hut – מוכנים לשלם בפאונדים ולהרוויח? דה האט הוא אתר שמציע מוצרים איכותיים, במחירים שעדיין משתלמים יותר מאלה שניתן למצוא בארץ. תוכלו למצוא כאן בשמים ופריטים יוקרתיים של הוגו בוס למשל, לצד כלי מטבח מקסימים, ציוד לחדר הילדים וצעצועי ילדים של מותגים מוכרים ואהובים. המבחר מרשים והגלישה באתר כל כך מהנה וממכרת, שאין ספק שלא תצאו מכאן בידיים ריקות.
  1.  AliExpress – את המוכר ביותר השארנו לסוף, אבל אי אפשר ליצור רשימה כזו בלי להתייחס לאחד מהאתרים שהחל את מהפכת הקניות אונליין. גם כיום, כשאנחנו חושבים על משלוח מחו"ל אי אפשר שלא לחשוב על עלי, וכמו תמיד ההצעה היא לבחון היטב את הפריטים ולהתכונן להתמכר.

כבר לא צריך סבלנות כשמזמינים משלוח מחו"ל

חלק נכבד מהצלחת הקניות אונליין קשור למהירות שבה המשלוחים מצליחים להגיע אלינו. כך שגם מי שלא רוצה לחכות, יכול להזמין משלוח מהיר ולקבל את החבילה מבלי להמתין זמן רב. קיימות חברות שילוח שמאפשרות לקצר את זמן ההמתנה עוד יותר, אפילו אם המשלוח שלכם צריך לעבור תהליך שחרור מהמכס. GCX, שהיא חברת הבלדרות הישראלית הגדולה בארץ, מבצעת עבור לקוחותיה תהליך שחרור מהמכס עוד לפני שהחבילה נחתה בישראל! 

כתוצאה מכך, לא רק שלקוחות GCX נהנים מטיפול בתהליך כולו על ידי גורם מקצועי, אלא שהפתרון של GCX  מאפשר להם לקבל את החבילה שלהם באמצעות משלוח מהיר מתמיד, בלי להתמודד עם עיכובים באף שלב בדרך. כך שאם נמנעתם מביצוע הזמנות גדולות עקב החשש מהמתנה ממושכת, עם GCX תוכלו להיות בטוחים שהחבילה שלכם תגיע אל היעד במהירות המקסימלית.

אתרי קניות און ליין
אתרי הקניות האהובים ביותר על הישראלים

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Back To Top