בעל אתר מסחר אלקטרוני? אלה חברות השליחויות המומלצות ביותר

בתקופה שבה כבר קשה למצוא עסק שאין לו חנות מקוונת, אתם ממש לא יכולים להרשות לעצמכם "ליפול" דווקא בנושא המשלוח. הכירו את חברות השליחויות שיעבירו כל קנייה בבטחה

אם בעבר חנויות רבות יכלו להרשות לעצמן לוותר על ייצוג מקוון, כיום זה כבר ממש לא המצב. תקופת הקורונה האיצה מגמה הולכת וגוברת שהתחזקה בשנים האחרונות, ואילצה גם את העסקים והמוכרים הקטנים למהר ולפתוח לעצמם חנות וירטואלית. מטבע הדברים, רבים מהמוכרים משקיעים משאבים (וגם לא מעט כסף) בבניית החנות המקוונת שלהם. מדובר בתהליך שמחייב אותם לעבוד מול בונה אתרים, מעצב וצלם, לחבר את החנות למערכת סליקה ועוד.

אלא שרגע לפני שהכול מוכן ושנייה לפני שהחנות באוויר, חשוב לעצור לרגע ולהשקיע זמן גם במחשבה על חברת השליחויות. שלא במפתיע, תלונות רבות של צרכנים ברשת מתמקדות דווקא בתחנה האחרונה במסלול הארוך. אחרי שהם משלמים, ומגלים שהמוצר מאחר להגיע או נפגע בדרך.

חיבור בין כל הפלטפורמות - אינטרנט ואוף ליין

איך בוחרים חברת שליחויות אמינה?

חברת שליחויות מנוסה יכולה למנוע עוגמת נפש לכל הצדדים, ולאפשר לכם לדעת שהמוצר שאתם מציעים יגיע אל היעד בבטחה. בלי להינזק, ובמסגרת הזמנים הנדרשת. מדובר ביתרון עבור כל משלוח, בדגש על פריטים יקרי ערך כמו תכשיטים או מוצרים יקרים אחרים.

חברות השליחויות שתרצו להכיר

אלה כמה מחברות השליחויות הבולטות והמומלצות בתחום:

  • GCX – GCX היא חברת הבלדרות הגדולה בתחומה בארץ, והיחידה עם תקן ISO לאיקומרס. GCX מתמחים בהעברת חבילות ומשלוחים, לא רק בין בתי עסק אלא גם מהעסק לצרכן, כולל חבילות מאתרי סחר אלקטרוני. מאחר שיש לחברת GCX נציגויות רבות ברחבי העולם, היא יכולה להגיע ללקוחות שלכם אפילו אם הם נמצאים בחו"ל. דף הפייסבוק של חברת GCX
  • חפוז – חברת בלדרות מאובטחת שמשנעת פריטים באמצעות רכבים ומשאיות.
  • זיגזג – חברת שליחויות שפועלת ברחבי הארץ, שליחי החברה נעים באמצעות אופנועים ורכבים. מעניקה גם שירותים מהיום להיום ומהיום למחר, ומכינה גם תוכניות הפצה לפרויקטים גדולים.
  • ג'ינג'ו – חברת שליחויות עירוניות ובין-עירוניות, שמתמחה במשלוחי אקספרס ומשלוחי חבילות לבתי עסק ואתרי מסחר.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Back To Top