אלה הכללים שכדאי לקחת בחשבון לפני בניית אתר לעסק

העובדה שכל עסק חייב נוכחות מקוונת, היא דבר שכבר לא ניתן להתווכח איתו. הכללים הבאים יעזרו לכם להימנע מטעויות וליהנות מאתר שמשרת את העסק שלכם מכל בחינה

בניית אתר לעסק קטן היא נושא שמעסיק עסקים ישראליים רבים בשנים האחרונות, ואין ספק שמדי שנה החשיבות שלו רק הולכת וגדלה. עסקים קטנים כבר הבינו שאין דרך אפקטיבית יותר מאתר כדי לשמר ולהגדיל מכירות, להיחשף אל קהלים חדשים ולפתח מערכת יחסים נאמנה עם לקוחות קיימים. ובעולם שבו התחרות גדולה כל כך, אף עסק קטן לא יכול להרשות לעצמו להישאר מאחור. 

אתר לעסק
כללים לבניית אתר לעסק

עם זאת, כמו בכל פרויקט חדש שעסק לוקח על עצמו, גם בניית אתר לעסק קטן מגיעה עם המון שאלות, אתגרים ומקומות לטעויות. למרות שכל טעות היא הזדמנות מצוינת ללמוד משהו חדש, רובנו נסכים על כך שהיכן שניתן להימנע מטעויות – מומלץ לעשות זאת. אם גם אתם נמצאים לפני בניית אתר ראשון לעסק שלכם, אלה הכללים שיעזרו לכם לעבור את התהליך בהצלחה (ואפילו בהנאה).

  1. זכרו שמדובר בהשקעה – בניית אתר לעסק קטן כרוכה בעלויות שונות, אבל חשוב להבין שמדובר בהשקעה שתחזיר את עצמה ואפילו תגדיל משמעותית את המכירות שלכם. העלות של בניית אתר יכולה כמובן להשתנות בהתאם לשירותים השונים שאתם לוקחים, כך שחשוב לערוך השוואת מחירים, לבדוק אילו אנשי מקצוע באמת נחוצים לכם ועל מה אפשר לוותר. במקביל, זכרו כמובן שמחיר הוא רק פרמטר אחד, כך שחשוב להימנע מלקבל בחירות רק בשל תו המחיר שמוצמד אליהן. 
  1.  החליטו מה אתם יכולים (ומעדיפים) לבצע לבד – העסק הוא ה"בייבי" שלכם, ולכן הגיוני שתרצו להיות מעורבים בכל חלק בתהליך ולא להרגיש שקיבלתם מוצר שלא היה לכם קשר אליו. אם יש לכם רקע מתאים לצורך בניית אתר לעסק קטן, תוכלו לקבוע אילו חלקים בתהליך תעשו בכוחות עצמכם ומתי תפנו לאנשי מקצוע רלוונטיים. גם עיצוב, צילום תמונות וכתיבת טקסטים, הם שלבים רלוונטיים ומשמעותיים לאורך הדרך. 
  1. חפשו "וואן סטופ שופ" – אחת מהסיבות שעלולות להוביל לעיכוב בתהליך בניית אתר לעסק קטן, קשורה לריבוי המשימות שהוא מצריך. בונה אתרים, מקדם אתרים, מעצב גרפי, כותב תוכן, צלם ומנהל מדיה חברתית, הם רק חלק מאנשי המקצוע שישמחו לעמוד לרשותכם. אם אתם מצליחים לבחור, לנהל ולתקשר עם כולם, מצוין!

מצד שני, אם אתם מרגישים שאתם מתקשים להבין "מי נגד מי", ייתכן שהפתרון שלכם הוא להיעזר בשירות שיעניק לכם את כל מה שנחוץ לכם, במקום אחד. חנות אינטרנטית למשל, היא שירות שמאפשר לבעלי עסקים לפתוח חנות דיגיטלית בקלות, גם אם אין להם ידע טכני. בעזרת החנות האינטרנטית שלי תוכלו להקים את החנות המקוונת שלכם, לקבל עיצוב שמדבר את השפה של המותג, וכמובן גם לקדם ולשווק את החנות.

מכיוון שסליקה היא אחד מהמכשולים הגדולים של עסקים קטנים, השירות של החנות האינטרנטית שלי יעניק לכם חיבור פשוט לסליקת אשראי, ואפילו לחברת שליחויות. במילים אחרות, תזכו למענה כולל לכל סוגיה, עד למכירה המוצלחת שלכם. הכי שווה, מתקדם ופשוט שיש.

אתר אונליין לנוכחות העסק ברשת
איך בונים אתר לעסק שיביא מכירות?

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Back To Top