קניות ברשת האינטרנט

מרכז קניות

אתר קנה-לי – בודק עלויות מכס ומע"מ וחוסך מכם הפתעות תשלום

עם התבססות הטלפונים החכמים ורשת האינטרנט עלה מאוד היקף הקניות ברשת. יותר ויותר ישראלים בוחרים לרכוש מוצרים בחו"ל, כך הם חוסכים כסף רב. צורת הקנייה הזו אמנם חוסכת כסף, אך לעתים 

אתרי קניות
אתרי הקניות הגדולים

מגיעות הפתעות בדמות מסים לא צפויים. אתר קנה לי בודק עבורכם את עלויות המכס והמע"מ טרם הקנייה וחוסך מכם הפתעות בהמשך.

האינטרנט מאפשר לעולם כולו להיות בכף ידינו. אנחנו גולשים בטלפון החכם אל מחוזות רחוקים ורוכשים שם מוצרים שונים במחירים מצחיקים. מוצרי חשמל ואלקטרוניקה נמכרים בארץ במחירים יקרים יותר מבארצות אחרות וישראלים רבים מנצלים את אתרי הקניות השונים כדי לרכוש מוצרים במחירים משתלמים יותר.

אתם נכנסים לאתרים כמו eBay ואלי אקספרס ומתלהבים ממחירים אטרקטיביים. אך לא כולם לוקחים בחשבון שלמחיר המוצג באתר עשויה להיות תוספת בהמשך. כאשר אתם קונים מוצרים מחו"ל ושולחים אותם לישראל אתם מבצעים פעולה שנקראית ייבוא.

החוק הישראלי מגדיר כי כל חבילה שמגיעה באוויר, בים או ביבשה תיבדק על ידי רשויות המכס. מוצר שנמצא חייב במס קנייה, מכס או רכישה ימסר רק לאחר תשלום מיסים מלא. קיימות אפשרויות שונות לתשלום המיסים- בטלפון, באינטרנט ובסניף הדואר.

טלפונים במכס
אריזות נפתחות לבדיקת מכס

על אילו מוצרים נשלם מס?

לא על כל מוצר שתזמינו תהיו צריכים לשלם מס. מוצרים שונים פטורים ממס עד סכום של 50$, אך טבק ומשקאות חריפים לא כלולים בפטור הזה. אם נשלחו אליכם ספרים ובגדים כמתנה, תוכלו לקבלם ללא מס אם ערכם לא עולה על סכום של 75$. סכום המס משתנה ממוצר למוצר, וכדי לדעת כמה נשלם אפשר להתעדכן בטבלה המרוכזת שמתפרסמת על ידי רשות המיסים.

כמה אנחנו משלמים על מכס ומע"מ?

למרות הטבלה המסודרת שמפרסמת רשות המסים, קשה לדעת מהו תשלום המס המדויק שתידרשו לשלם על מוצר מסוים. כאשר אתם ניגשים לרכוש מוצרים באתר שאינו ישראלי השולח חבילות לחו"ל אתם עלולים להתפתות לרכוש מוצרים שהם רק לכאורה זולים, אך בשילוב עם המסים הם לא יהיו משתלמים.

כך לדוגמה, אם החלטתם להזמין שואב אבק רובוטי מסין אתם וודאי מתלבטים האם זו רכישה משתלמת. בין השיקולים שלכם וודאי נמצאות שאלות כמו האם הוא יהיה איכותי כמו שואבים הנמכרים בישראל וחשש מפני מוצר שלא יעבוד. בנוסף, רכישת מוצר מחו"ל בדרך כלל כרוכה בויתור על אחריות או בהבנה שכנראה לא יהיה אפשר לממש אותה.

כאשר מצרפים למערכת השיקולים הזו את נושא המיסים מתברר שאולי עדיף כבר לקנות בארץ. קשה לכם להבין כמה בדיוק יעלה שואב האבק בסופו של דבר לכן אתם חושבים שאולי עדיף לרכוש אחד בישראל.

אתר קנה-לי פותר את הבעיה

אתר קנה-לי פותר עבורכם את הבעיה הזו. באתר מערכת מתקדמת שתסייע לכם להבין מהו המחיר האמתי שתשלמו על המוצר שתקנו. בצורה הזו תימנעו מהפתעות כאשר המוצר שתזמינו יגיע לארץ. כך לדוגמה, תוכלו לדעת האם מחירו של שואב האבק הרובוטי זול משמעותית והאם כדאי ללכת על זה.

איתור
מומלץ לבדוק מראש מהו מחיר המכס

איך עובד האתר?

קנה-לי הוא למעשה מחשבון פשוט לחישוב המס עבור חבילות מחו"ל. בכניסתכם לאתר תופיע במרכז הדף מעין טבלה בה תתבקשו למלא פרטים אחדים. תבחרו את הקטגוריה של המוצר, את סוג המוצר, ואת מחירו. לאחר מכן תלחצו על חשב ותקבלו את המחיר כולל המס.

כך לדוגמה, אם אתם מתכוונים לקנות אופני כושר במחיר 300 שקלים תאלצו לשלם עליהם מס בשיעור של 17%, ומחירם הסופי של האופניים יהיה 351 שקלים. השימוש באתר אינטואיטיבי מאוד ואינו דורש מיומנויות מיוחדות. פשוט הזינו את בקטגוריות השונות וקבלו את המחיר.

כאשר אתם מזמינים מוצרים דרך אתרי קניות בחו"ל אתם למעשה משתמשים בשירות של חברות

שילוח בינלאומי. החברה משנעת את המוצר לארץ ואתם משלמים את המכס כדי שהמוצר יוכל להיכנס לישראל. שימוש בשירותי האתר קנה-לי יוכל לסייע לכם לדעת מבעוד מועד את המחיר אותו תתבקשו לשלם.

 

בצורה הזו תוכלו להימנע מהפתעות מיותרות במעמד קבלת המוצר ולדעת מראש מהו המחיר המדויק אותו תשלמו על המוצר שהזמנתם. היום כולם מבינים שהזמנת מוצרים מחו"ל היא הדרך הזולה לעשות קניות, ובעזרת אתר קנה-לי זה הופך לפשוט עוד יותר.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Back To Top