בעלי עסק? כל מה שאתם צריכים לדעת על יצוא מישראל

מטוס, הובלה, מסחר, מעוף

יצוא מישראל הינו דבר פשוט ונוח עבור מי שמבין בו.

מדינת ישראל שואפת שחלק גדול מהתוצר המקומי יופנה ליצוא, דבר אשר יגביר את רווחי המדינה וייצר יותר ויותר מקומות עבודה עבור הישראלים. יצוא מישראל אמנם יכול להיות תהליך פשוט ולא מסובך, אך הוא דורש מספר דברים חשובים אשר יהפכו אותו לכזה.

תחילה, חשוב לבדוק מה הביקוש בעולם למוצרים אותם אתה מייצר בישראל. רבים מהמפעלים ומרשתות השיווק, אשר לא הבינו מהו הביקוש העולמי למוצר שלהם למצוא עצמם ללא מפעל או רשת שיווק כלל וכלל. לנושא היצוא יש הוצאות רבות, ולכן הדבר הראשון שחושבים עליו הוא סקירת השוק העולמי, או השוק במדיה אליה אתה מעוניין לייצא סחורות, ובדיקה מדוקדקת האם הסחורה שלך היא רלוונטית עבורם ובאלו ממדים. חשוב לציין כי אמנם מדינת ישראל מעודדת יצור ועוזרת לעסקים אשר מנסים לעשות יצוא, אך כל זאת לא מספיק ללא רלוונטיות המוצרים והפופולריות שלה בעולם.

נמל, יצוא, export, קונטיינר, מכולה
הנמל המסחרי בבומביי – נמל ששוק המייצאים הישראלי מכיר היטב

 

דבר שני שיש לחשוב עליו הוא היכולת שלך כעסק לעמוד במחירי השוק העולמי. כולם יודעים כי הסחורה בישראל היא יקרה יותר מרוב העולם המערבי, בנוסף משכורות העובדים בישראל הינן יקרות והוצאות המחיה יקרות, ולכן יצירת מוצר חדש באופן תעשייתי לעתים קרובות גבוהה יותר מבחינת כספית מאשר במקומות אחרים בעולם. יתרה מכך, ההתפתחות המואצת בשוק הסיני ובשווקים במדינות עולם שלישי מביאות עמן בשורה של מוצרים זולים מאוד בכל העולם, ויחד עם זאת מקשות על היצרן הישראלי לייצר מוצרים שונים ולעשות איתם יצוא . לכן, אנו ממליצים לבעלי העסקים לעשות חישובי כספים מדוקדקים ויעילים, תוך השארת כספים למקרה של הוצאות בלתי צפויות. חשוב מאוד שהיצרן יבין בדיוק את מחירי השוק בעולם ויבדוק האם הוא מתאים את עצמו למחירים כאלה ועדיין מסוגל להרוויח מייצור אותם המוצרים. בדיקה שכזו תוביל את היצרן לבצע יצוא בצורה טובה וחכמה ותגרום לו ליהנות מההטבות הרבות שיש בארץ.

מערכות שירותי יצוא בארץ, חברות שילוח, אישורי ייצוא ומכ"ס

דבר נוסף שראוי לחשוב עליו לפני שעושים יצוא מישראל הוא מערכת השירותים שאנו נעבוד אתה בעת התהליך.. יצוא כולל בדרך כלל משלוח של המוצרים אותם אנו מייצרים בעזרת חברות שילוח המשתמשות בספינות מסע או מטוסי מטען. בנוסף, עלינו לזכור כי יש צורך לספק את המוצרים לנמלים הימיים או לנמלי התעופה וגם צעד שכזה ערוך בכספים לא מבוטלים. לכן, יש לסגור את כל הוצאות ההובלה של המוצרים אותם אנו רוצים לייצא מישראל ולדאוג לכך שהייצוא יעמוד בסטנדרט הכספי שלנו גם מבחינת ההובלה בארץ.

תחום זה חשוב ואנו מאמינים כי בעל עסק חכם, אשר לו מוצר ייחודי ומעניין ישקול את האופציה של יצוא בחיוב. יחד עם זאת אנו מאמינים כי יש צורך להבין את כלל הנושאים שכוללים את היצוא על מנת לא להיתקל בהם תוך כדי הפעולה עצמה.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Back To Top